STUDIA PODYPLOMOWE MBA
ZARZĄDZANIE CYBERBEZPIECZEŃSTWEM

Rekrutacja

REKRUTACJA

Studia przeznaczone dla osób posiadających wykształcenie wyższe oraz określone doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, w szczególności zajmujących się zawodowo różnymi aspektami cyberbezpieczeństwa.

Program studiów podyplomowych MBA jest skierowany do kandydatów, którzy:

  • ukończyli studia wyższe II stopnia w różnych dziedzinach i są zainteresowani uzyskaniem nowoczesnej, wszechstronnej wiedzy z obszaru cyberbezpieczeństwa,

  • zarządzają własnymi firmami lub są menadżerami średniego lub wyższego szczebla

  • mają co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.

REKRUTACJA

ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI REKRUTACJI NA MBA

1

Złóż wymagane dokumenty

  • Wejdź na stronę irk.wat.edu.pl.

  • Wybierz rekrutację na STUDIA PODYPLOMOWE.

  • Utwórz konto niezbędne w procesie rekrutacji (opcja znajdująca się w górnym pasku zadań).

  • Wybierz studia "MBA zarządzanie cyberbezpieczeństwem" w zakładce Oferta i kliknij Zapisz się.

  • System poprosi o wypełnienie danych i załączenie wymaganych dokumentów:
    - kopii dyplomu ukończenia studiów;
    - dokumentów potwierdzających wymagany okres doświadczenia zawodowego (zaświadczenie od pracodawcy lub odpis z KRS);
    - listu motywacyjnego (maksymalnie 1 strona A4).

Dokumenty można składać od 5 czerwca 2024r. do 8 września 2024r.

2

Zakwalifikuj się

Po złożeniu dokumentów czekaj na informację o zakwalifikowaniu się na studia.

Kwalifikacji na studia MBA dokonuje komisja rekrutacyjna. Komisja przed podjęciem ostatecznej decyzji o kwalifikacji może zaprosić kandydata na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacji dotyczących naboru na studia podyplomowe MBA można uzyskać pod numerem telefonu: +48 261 83 87 73
email: mba.wcy@wat.edu.pl

3

Wnieś opłatę

Po uzyskaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia MBA wnieś opłatę.

Wysokość opłat na rok akademicki 2024/2025
wynosi 20 900 zł.

Istnieje możliwość płatności w ratach.