Studia przeznaczone dla osób posiadających wykształcenie wyższe oraz określone doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, w szczególności zajmujących się zawodowo różnymi aspektami cyberbezpieczeństwa.
Program studiów podyplomowych MBA jest skierowany do kandydatów, którzy:
ukończyli studia wyższe II stopnia w różnych dziedzinach i są zainteresowani uzyskaniem nowoczesnej, wszechstronnej wiedzy z obszaru cyberbezpieczeństwa,
zarządzają własnymi firmami lub są menadżerami średniego lub wyższego szczebla
mają co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.
ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI REKRUTACJI NA MBA
Wejdź na stronę irk.wat.edu.pl.
Wybierz rekrutację na STUDIA PODYPLOMOWE.
Utwórz konto niezbędne w procesie rekrutacji (opcja znajdująca się w górnym pasku zadań).
Wybierz studia "MBA zarządzanie cyberbezpieczeństwem" w zakładce Oferta i kliknij Zapisz się.
System poprosi o wypełnienie danych i załączenie wymaganych dokumentów:
- kopii dyplomu ukończenia studiów;
- dokumentów potwierdzających wymagany okres doświadczenia zawodowego (zaświadczenie od pracodawcy lub odpis z KRS);
- listu motywacyjnego (maksymalnie 1 strona A4).
Dokumenty można składać od 5 czerwca 2024r. do 8 września 2024r.
Po złożeniu dokumentów czekaj na informację o zakwalifikowaniu się na studia.
Kwalifikacji na studia MBA dokonuje komisja rekrutacyjna. Komisja przed podjęciem ostatecznej decyzji o kwalifikacji może zaprosić kandydata na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacji dotyczących naboru na studia podyplomowe MBA można uzyskać pod numerem
telefonu: +48 261 83 87 73
email: mba.wcy@wat.edu.pl
Po uzyskaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia MBA wnieś opłatę.
Wysokość opłat na rok akademicki 2024/2025
wynosi 20 900 zł.
Istnieje możliwość płatności w ratach.